Elifkutay normal doğumun bebeğe faydalarını bir araştırın derim. Önemli olan acı çekmek veya estetik değil zaten. Normal doğumda bebek aktif oluyor anneyle bağını kendisi de oluşturuyor hayata hazırlanması için ilk adımı atıyor hem de kendisi. Ayrıca da vajinal kendini toplama özelliğine sahip, eskisiyle aynı olmasa bile. Sezaryene de karşı değilim ama olağan durumu yaşamaktan yanayım, sezaryen ekstra bir durum olursa diye her daim aklımda