Bugün bende 2 li test için doktora gittim 12+6 dayım kendi doktorum direk erkek dedi bacak arasını gördük ailecek. Kızım var 6 yaşında hatta bir kız bir erkek güzel dedi .2 li taramayı yapan doktorda erkek dedi ama bir ay sonra en net gözükür dedi . Ama biz eşimle yinede cok temkinli yaklaşıyorz. Haftası erken olduğu için ileriki dönemlerde değişebilir diye . Yoksa bizim için cinsiyetin bir önemi yok sadece öğrenmek istiyor insan. Oyüzden kimseye birşey söylemedk . Sağlıklı hayırlı olsunlar da🙏🏻