Hulyaa12-- Deva hastanesi Gülhan günok lafın doğum uzmanı tavsiye ederim benim doktorum sezen hanımda var onuda tavsiye ederim
Boncukbeyinannesi Dr özlem borazan var kendisi aynı zamanda sezaryen sonrası normal doğumu da destekliyor
elif1234567890 Defalife da arif deniz. Çok çok memnunum. Kesinlikle öneririm.3.gebeliğim 2.kez yine oma gidiyorum. İlk çocığumda çok doktor gezdim keske o zamandan gitseymişim