Havvaseycan benim bir kaybim var 20+5 te. Bunda ihtimaldi zaten. Serklaj yapilacakti ama doktor çok yanaşmadı. En son 15+3 e gün verdi, ameliyat esnasinda açılmayı farketti. Progestan hap kullaniyorum günde iki kere, adalat crono kullanıyorum günde iki kere, magnezyum kullaniyorum gunde bir kere, proluton depot iğne kullanıyorum beş günde bir kere. Wc harici kalkmam yasak. Şuan 24+5 olduk. Doktorum 28 i görelim istiyor, tabi Allah bilir belki vaktinde gelir kızım 🤗