sanem68 Ebruaybars evvelki gün bir saati geçkin düzenli kasılmalarım oldu sonra geçti sevinmiştim geliyo diye 😂 kasık ağrılarım,bel ağrım, halsizlik , el ayak şişliği, ve bunaltıcı sıcak dışında iyi gidiyo diyeyim bari çok şükür beklicez mecbur 😂🤷🏻♀️
omrasln77 Ebruaybars yok yok hiç bi belirti yok arada bi sancı gelip gidiyo ne nişan ne su sanırım cok aceleciyim😂😂😂😂😂😂
Minnak20 Ebruaybars 38+3 bütün doktor kontrolü olduk ne ağrı ne açılma var ama kasıklarıma çok baskı yağıyor inşallah sağlıklı doğar yavrularımız 🙏
Ebruaybars Sevdaugur bnm çok ayakta durursam oluyor bel ağrım diğer türlü yok şu an için bazende kasıkta oluyor
Miracik20 Gün içinde ağrılar ve kasılmalar oluyor ama onun dışında tık yok hayırlısıyla bekliyoruz bakalım 😂
Ebruaybars Miracik20 ayy ya bnde korktuğum için dogurmaktan bilemiyorum sanki hep içimde kalacakmış gibi hissediyorum 😄😄
sanem68 Ebruaybars evet bu üçüncü doğumum olucak Allah nasip ederse ikisi normaldi bi sorun çıkmazsa normal olucak canım zaten seçeceğim yok yurtdışında sezeryanı seçme hakkımız yok 😅
Kardelennnn123 Agirlastim cok uykum geliyor heryerm sisti sancilarim geece oluyor genelde yataga yatamtigimda zor dönuyorum belim cok agriyor tansiyonum cikiyr ama normal bunlar artik brsey kalmadi hayirlisiyla kucagimiza almak nasip olur insallah saglikla 😊💕
Mom91 39+0 ben de bekliyorum akşam yürüyüş yapıp geliyorum gece yatarken adet sancısı gibi sancılarım oluyor ama sabaha bişey kalmıyor🤷♀️
Minnak20 Açılmanız olması için neler yapıyorsunuz kızlar. Benim bugün çatı muayenem oldu açılma yokmuş
Minnak20 Ebruaybars ya ben 2 doktora gidiyordum geçen hafta da yaptı doktor o zaman acı hissetmedim ama Bugün yapan doktor öküz gibiydi resmen tırnaklarını etime geçirdi 2 parmakla yaptı ama baya itti canım acıdı doktordan doktora değişiyor
Doubleline2- 38+3 um ssvd için bekliyorum ama sabrım kalmadı.Bugun isteğimle çatı muayenesi oldum 1.5 cm açıklık ama sanci yok nişan yok 😑 Başi inmiş baya basıyor suan sadece sanci bekliyoruz dedi doktorumuz bakalim hayirlisi.