23+5 günlük hamileyim genelde burun kanamam oluyo doktor normal dedi 1 hafta önce grip oldum simdi cok afedersiniz balgam oluyo ve kanlı acaba burun kanamam dan mı oluyo öksürük felan yok Acile mi gitsem ne yapsam bilemedim tedirgin oldum biraz boyle bise yasayan varmı