gizemu 34+2haftaligim karın agrım oluyo şiddetli bir şekilde ağaya kalktımı kasık agrım oluyo erken dogum riski olabilirmi sizce
ggzemmj gizemu canım dayanilmiycak bi ağrıysa ağrı aralığı düzenliyse acile git ya da icim rahat etsin dersen de gitmelisin
Mavilibulut gizemu ben 31+6 yim ve bu dediğinizi uzun süredir yaşıyorum bazen aniden kasığımda ağrı oluyor ve yürüyünce geçiyor doktoruma sorduğumda normal demişti bebeğimde de bir sıkıntı yoktu belki sadece zaman yaklaştıkça oluyordur