Burcuuuo Kızımızın ismini duru koymayı düşünüyoruz ama iki isimde olsun istiyoruz çok kararsızız etrafınız da olan var mı yada uyumlu olabilecek önerileriniz? 🙏🏻
Nesrin_sipahi Burcuuuo canım allah nasip ederse benimde kızımın ismi duru olcak ben duru lina veya duru Mina çok beğeniyorum ama eşim hep tek isim dediği için sadece duru olcak
Seymaaygzz Burcuuuo Ben Nisa Duru koyucam yakışıyor duruyla duruyla yakışmayan isim de yok zaten saglikla gelsinler inşallah