Alydemir Kızlar geçen hafta gittiğimde 3.150 bu hafta kilosu 3.200 müş hiç kilo almamış moralim bozuldu neden böyle oldu ? Doktor gayet iyi dedi ama içim hiç rahat değil
Kiwi12 Alydemir en son 34+4te gitmiştim doktora sancım düğü için ozaman2600 di şimdi hiç bilmiyorum ama iyi bence kilosu benim kızım 3600dogmustu 41haftalik
Sedaamm Alydemir canım yanılma payı olabiliyor banada öyle dediler 39 haftada doğum yaptım 3850 olarak bende hiç kilo almamış demiştim yanlış ölçüm olabiliyor
Alydemir Kiwi12 doktor da daha 3 haftan var diyor kilo alır diyor bir hafta içinde hiç kilo almayınca ben panikledim son haftalar daha çok kilo alıyor diyorlar . Sen normal mi doğurdun kızını
Kiwi12 Alydemir evet canım normal doğurdum 41haftayi gün olarak geçmişti daha çiğ kuruyemis tahin pekmez yoğurt süt peynir yumurta tüket semizotu falan alır merak etme🥰
Alydemir Deletedmom411 evet aynı doktor aynı usg bebeğim baş aşağı kanala girmemiş ama doğum pozisyonunda
Birminikannesi44 Alydemir bazen ultrasonlar doğru ölçüm yapamayabiliyorlar 🙂 bence haftasına göre kilosu iyi canınızı sıkmayın 🙂 benim de 36 haftada 3.200 dü doktorum ekmeği hamur işini kesmemi bebeğin kilosunun yerinde olduğunu söylemişti 🙂 39+5 te 3.670 doğdu bebeğim 🙂
Alydemir Birminikannesi44 inşallahh kilo alır ya çok anormal geldi bana kendimde kilo almadım bir sıkıntısı yok ama bu haftalarda çok kilo alıyor diyorlardı üzüldüm
Esmer000 Alydemir bizde 36+3 du 3100 dr soyledi diyet yap normal dogum icin bebek cok boyumesin bence nornal sendede
Alydemir Esmer000 normal istiyorum evet aslında böyle gitmesi güzel kilosunun doktor büyük olursa sana zor olur dedi