Ben ikeadan sade bir beşik ve üçlü şifonyer aldım bebek odası takım olarak bana gereksiz ve demode geliyor o kadar masraf etmeye gerek yok bence zaten kaç yaşına kadar kullanacak bebek mobilyasını 20.haftalarda oda alışveirşine başladım
650₺ ye beşik( ikea sniglar )850₺ye beyaz bir şifonyer aldım (ikea hemnes )gayet sade ve şık oldu çilekte sadece bir karyola 3,500₺ idi ama tabi siz bilirsiniz 😉