Kızlar merhaba 6 gün önce kan testi yaptırdığımda beta hcg oranı 104tü 2 gün sonra 320 ydi herşey iyi gidiyordu ama bugün test yaptırdım ve 2 gün sonra 3. Testte 311 çıktı doktor aradı çok umutlu değildi pazartesi tekrar kan testi yapılacak bu durumu yaşayıp daha sonra değeri yükselen oldu mu veya düşük mü yaptınız yardımlarınızı bekliyorum lütfen 🙏🏻🙏🏻😔