Kızlar merhaba çocuk istiyoruz ama olmuyor bu ayda denedik sabırsızlıkla beklerken şiddetli kasık ağrı ve mide bulantısından doktora gittim ve bana rahimde yara olduğunu bu sebeple hamile kalamayacağımı söyle önce tedavi dedi reglime 10 gün var bir umut diye bekliyorum bu şekilde hamile kalan varmı