Ebru2403 bende yaşadım 2 haftadır yatıyorum lekelenmeyle gittim progestan versi düşük tehlikem var istirahat et kalkma dedi çok şükür ilacım bitti kanma da yok ama hafif ağrılarım var emfeksiyonda varmış bende ikisi birleşince sıkıntı yapıyor bana yerleşme kanaması zannediyordum ama doktorlar 2 aylıkken nasıl bi yerleşme kanaması gelebilir dedi kime sorduysam öyle dedi yani arkadaşlar yerleşme kanaması ilk haftalarda olur bunu iyi araştırın yanlış bilgi vermeyin. İnşallah düzelirsin bian önce 😍