TospikAnne Merhaba hamişler. 16+3 haftalık hamileyim. Şuan ferrum demir ilavı ve imom omega ilacı kullanıyorum. Kusura bakmayın biraz açık yazacağım çişimi yaptım ve peçeteyle silerken kan vardı. Önce korktum ön taraftan mı geliyor diye ayrı ayrı sildim makattan kan geldi. Ama peçeteye silince geliyor. Bende o an korktum ve kayınvalidem vardı evde. Ona söyledim. Dedi demir ilacını kaç gündür içiyorsun 24 gün oldu başlayalı. Ondan yapmış olabilir dedi. Banada olmuştu, kan gibidir hatta kırmızı böyle dedi. Şuan ağrı kaşıntı yok. Hatta 2-3 saate geçti. Sizin başınıza geldi mi hiç? Nedeni nedir bilen var mı?
ElifKarata TospikAnne valla canm eğer makattan geldiyse kabız basur sorunu geldi benm aklıma direk bazen kanıyor çünkü
Tugraninannesi TospikAnne kabız basur sorunu olabilir bende de vardı sıkıntı üç gün üst üste kuru kayısı yedim aç karnına anca faydası oldu halada yemeye devam ediyorum bol bol su iç ve sabah aç karnına iki üç adet kuru kayısı ye
BaloglumM TospikAnne banada olmuştu bence direk doktoruna git bi muayene etsin ona gore krem veya başka birşey versin
Fatmafatma TospikAnne kabizlikdan dolayi olabilir ilik suyla yikayip kremsurun yumusasin orasi cok zor vallhi kabizlik
TospikAnne ElifKarata sende de oluyor mu arada? Ben 26 yaşındayım hiç makatımdan kan gelmemişti. Öyle olunca tedirgin oldum. Hani normal zamanda olsa yine bu kadar tedirgin olmam ama hamile olunca insan şaşırıyor. En ufak bir burun kanamasını bile soruyoruz 😔 ufff
sudamlasi Kabız mısın eğer öyleysen kan gelmiştir çok zorlama kendini benden de geliyo çok zorlayınca. Rengi çok açık parlak kırmızı oluyo
TospikAnne sudamlasi mervesarp2005 Fatmafatma Defne92 BaloglumM ElifKarata arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkğr ederim. Kabız değilim. Zorla tuvaletemi yapmadım. Sadece çişimi yaptığım zaman farketmiştim. Sizlerde de aynı benim gibi olduğuna göre demekki demir ilacına bağlı olarak yaşanabiliyormuş. Tabi bugün geçti artık yarında resmi tatil olduğu için bunu doktoruma sorup araştıracağım 🙂
yakamoz Geçmiş olsun, demir ilacı bana çok kabızlık yaptığı için zorlamaya bağlı bu durum çok başıma geldi. Hala daha da geliyor😞 27+4üm, sanırım ilacı bırakıp da vücudum normale dönene kadar daha da başıma gelecek😩
Defne92 Bende de var 27 haftalığım ama bağsur sorunum var kabız olduğumda geliyor eğer böyle bir sorunun yoksa doktora bi gözük canım
mervesarp2005 TospikAnne benimde bir kere geldi. 16. Haftalardaydi. Biraz zorlanmıştır o gün tuvaletimi yaparken. Aile hekimine gittim. Bı kaç gün takip et dedi. İlaç yapıyordur dedi. Devam ederse demir ilacını degistiririz dedi. Ama başka olmadı . Bol su iç. Hergun bide maden suyu. Bağırsakları düzenliyor