Kızlar ben 31+6 dayım ve az önce bir salaklık edip ağır kaldırdım ama tamamen hamile olduğumu unuttum sanki sırtıma ağrı girdi o anda ve bıraktım şimdi aşırı korkuyorum bebeğime bir şey olur mu? Normalde çok dikkat ederim ama neden böyle yaptım bilmiyorum