mrvears ben kullandım. Kanamam olmuştu. Evet normal. Hatta benim bazen böyle peynir kesiği gibi geldiği de oluyordu. Olması iyi zaten doktorunun söylemesi gerekirdi aslında. Telaş etme gayet iyi bu ilacın emilimini gösteriyor. Hiç panik yapma hatta bazen bütün geleceği bile olacak hiç korkma. Rengi koyu gelirse mesela