Shnde çok sağolsun, aynen denemek gerekir. Memnun kalırsanız eğer devam edersiniz, Merve hocayıda iyi duydum hep yan yana odaları zaten ama ona hiç gitmedim. Ben doğuda yaşıyorum inanın orda olsaydınız eğer hiç düşünmeden kendi doğum doktorumu önerirdim doğumdan çok korkan biriydim doktorun sayesinde yendim bütün korkularımı:)) hayırlı doğumlarınız olur insaallah