Keremim15 hayır hiç mama vermedim. Hem ufak doğdu, hemde süt alerjili bir bebek olduğu için kilo alımı çok azdı. Buna rağmen uykusu, çişli kakalı bezleri, huzursuzluğu veya rahatlığı hepsi değerlendirildi. Sütümün bebeği doyrduğu kanaatine varıldı. Mama kullanmayı teklif etrim doktoru hayır dedi. Zaten süt alerjili olduğu için yavaş alacak dediler. Arkadaşımın kızı 2700 civarı doğdu o şuan 16 aylık 12 kilo civarında , benim kızım 2450 doğdu, üstelik süt alerjiliydi 14 aylık 7.5 kilo, komşumun oğlu 2500 kilo doğmuş şuan 13 aylık 9 kilo
kilo alımları tamamen farklı. Hepsinin bir olacak değil. Sütünün yetip yetmediğini danış canım hemşireye ve doktora. Benim kızım zayıf büyüdü ama şükür allaha daha 14 aydır bir kez hasta oldu. :)
Önemli olan sağlığı