Merhaba 39+3 teyim ara ara sancım kasilmam olup geçiyor daha su veya leke gelmedi fakat sumuksu şeffaf su gibi çamaşırımi islatcak kadar kokusuz yoğun akıntı az az su gibi mi anlamiyorum geliyor iki üç gündur peçete koyup değiştiriyorum sürekli akıntı gelirken de hissediyorum peçete olmasına rağmen çamaşırımi islatiyor bide bebek haraketleri azaldı gibi yada ben hissetmiyorum sizce bu durum normal mi devlete gidiyorum belli bir doktorum yok sorabilcegim acile gitmelik bir durum mu bu hafta da normal mi ? Akıntı mi su sızıntısı mi pek anlamadim