Damlaayz04 Kızlar 26 haftalık hamileyim bebeğim baştan beri titriyor gibi hareket ediyor bu durumu yaşayan var mı benim gibi hareketleri çok şükür düzenli ama her hareketi titriyor gibi.
SeydaK-70 Damlaayz04 ben de 37 deyim. Aynen bazen dalga dalga oluyor titriyor gibi. Keseyi de hissediyoruz su fazla olduğunda öyle dalga dalga. Normal canım 🤗 hıçkırık da tutuyor arada. Onu da hissettmişsindir 🤗 ritmik oluyor
bebegim_28 Damlaayz04 ben %90 titreme olarak hissediyorum 😊28 haftalık olcaz yarın geçen benim de aklıma geldi bu soruyu sormak 😬
Sermec27 Damlaayz04 kordonuyla oynuyor diye biliyorum ondan dolayı titreme hissediyor olabilirsiniz 🥰
Lalammm Damlaayz04 ayni hafdayiz cnm bugun bnmde ole daha once bole deildi bugun daha az harekei sabahdan iyiydi ama su hareket olayi insani panik edio ya bnmki bas asaya bide vajinam sizlio arada hareket ettimce bugun
bebegim_28 Damlaayz04 ben korkmuyordum aslında antalyada bi anne var bebeği bi rahatsızlıklar gelmiş dünyaya (bende antalya da yaşıyorum)bebeği anne karnındayken hareket yerine hep titreme olarak hissediyormuş öyle söyleyince 😳😳 ürktüm.. Ama baksana çoğu kişi öyle hissediyormuş 😊
Deletedmom411 Telefon titreşimi gibi oluyor benim de 😂 ya hıçkırıyor ya titriyor ya kasılıyor 😁 keyfine göre takılıyor bebişler :)
bebegim_28 67380ipek kız ben hiç bebeği aşağıda hissetmedim yaa çok merak ediyorum 😁 hep miğdem de geziniyor 😁 çok acıtıyor oda dik durmak zorunda kalıyorum 😒
bebegim_28 67380ipek ayy ciddi misin😁 doktor bana başı aşağıda demişti ayakları olduğunu anlayabiliyor musun
bebegim_28 67380ipek ben hiç onu anlamıyorum neresi nerde😐 hep miğdem de dolanıyor çocuk eşime diyorum çocuk çıkacağı yeri karıştırdı sanırım 😁😁
67380ipek bebegim_28 çıkış yolu aryr 🙂makat duruş olduğu için ben hareketleri çok hafif hissedyrm 1 2 hafta önce bile değildi sen nasl hissedyrsn cnm ben sola yatınca da hissetmyrm gecede anca uzanınca🙂
bebegim_28 67380ipek bende bi süredir hafif hissediyorum canım şuan yolculuktayım mesela 7 saat kadar sürüyor. yolculuk oldu mu hiç hissetmiyorum sabah bi pıt pıt yaptı dün akşam Biraz hareketliydi tatlı yemiştim
bebegim_28 bebegim_28 canım bugün kontrol vardı bebiş iyiymiş gayet arada bir düzensizlik olur için ferah olsun dedi benim kız dönmüş gene başı yukarıdaymış 😁