Cumasubasi Bbm belim çok ağrıyor sizin nasıl geciyo ara ara kasıklarda birden ağrı girmesi sizde de oluyormu bide bu hafta hastane ye gidicm bebegimin olması gereken kilo ne olmalı
d190516 Cumasubasi benim de aynı şekilde ağrılarım var bi hafta önce de nişanım geldi ikinci gebeliğim bu 35+0 da 3 kg 49 cmdi ama 2 hafta kadar önde gidiyo
TospilikVeAnnesi 35 haftalıgım Benim dün biraz karnım agrıdı, bel agrısı oldu gece uyutmadı… Onun dışında başka agrılarım olmadı çok şükür 🌱🌿
Imfromlastnight Şuan ağrıyor benimde. Biraz belim biraz kasığım. Dün doktora gitmiştim. Olur artık magnezyumunu ihmal etme bol bol dinlen dedi. Çok ağrırsa ağrı kesici içsem sorun olur mu dedim. İçebilirsin dedi. Hayırlısı artık az kaldı. Biraz daha dayanalım
elcinsadem Bende ağır kabızlık vardı . Toz bir magnezyuma geçiş yaptık şükür düzeldi . 35+3 deyim . Bel ağrısı oturuş durumuma göre değişiyor . Ama magnezyum ağrıları çok azaltıyor .