Merhaba sevgili anneler ve anne adayları.. 32 haftalığız prensesimle fakat hareketleri canımı çok yakıyor acıyor resmen.. Oğlumda hiç böyle olmamıştım. Acaba doğum kanalına mı giriyor? Bir de karnım aşağıda duruyor sanki doğum yaklaşmış da karnım aşağı inmiş gibi resmen.. Doktor kontrolüne de 1 hafta var daha.. Siz böyle bi şey yaşadınız mı doktorunuz ne dedi..?