balyanakoglum Kızlar bebekle ilgili değil ama Bi çaycı alacağım. Hem ketıl hem çaycı olarak kullanmak istiyorum. Yani alttaki su ısıtan bölümün de kapağı olsun istiyorum. Böyle bir çaycı var mı arıyorum bulamadım
Eda3545 balyanakoglum homend Royal tea bebek maması bölümü bile var çok memnunum ninniye afiyet olsun diye sesleniyor☺️
minikmucizem1_ balyanakoglum bende arçelik çaycı kullanıyorum 6 yıldır maşallah bi defa bozulmadı tavsiye ederim
Gul32 Karaca cookplus kullaniyorum. Kapak hem alta hem üste uygun. 2 yildir hep elimin altinda, gayet de memnunum
ozlemmyy Ben karacadan almıştım bi sene kullanabildim sonra arzum aldım çok memnunum dediğin gibi hem ketıl hem çaycı çok da memnunum
balyanakoglum Damlaayz04 modeli ne acaba biliyor musunuz bende fakir istiyorum ama modellerde kapak göremedim
Defnesare Fakir tea time her gün kettıl olarak kullanıyorum misafir gelip kalabalık olunca çaycı olarak. 5 yıl olacak memnunum ben
Eceslh Genelde kapağı uyuyor diye biliyorum netten almayacaksn bak dene şimdi alcağın modelde uymaz nolur nolmaz ☺️