Hamilelikte şeker yüklemesinin zararı var mı? 19+3 deyim bebek 250 gram olması gerekirken 360 grammış. Olması gerekenden hızlı gidiyor 3 hafta sonra şeker yüklemesi yapıp bakalım dedi. Ama ben hiç istemiyorum bunu. Siz yaptırdınız mı. Zararı var mı araştırdınız mı?