Benim eşim orda çalışıyor biz sadece katkı payı ödüyoruz o yüzden ama ücretler aynı çoğu sağlık sigortası ile anlaşması var indirim alıyor ve çoğu işyerleriyke anlaşması var yüzde 20ye kadar indirim yapılabiliyorlar bende hemşire olarak eski çalışanıyım oranın herşeyiyle memnunum için rahat tavsiye ederim