Merhabalar 21. Haftamdayım. Özellikle bu sıralar asla çözemediğim bir kabızlık sorunum var. Ne yapsam geçmiyor, probiyotik kullanmama ve lifli beslenmeme rağmen inanılmaz bunaltıyor bu durum beni. Tavsiyelerinizr açığım bir de onları denemek isterim :)