Alfabeta Kızlar anne yanı beşiği istiyorum ben oda yapmıcam ilk etapta ama birkaç ay yatabileceği bir beşik değilde en azıdnan bir yaşına kadar uyuyabiliceği bir beşik arayışındayım. Fikir verebilir misiniz ?
Bilgehan Alfabeta heyner marka anne yani ahşap beşik kullanıyorum. Bebeğim 1.5 yaşında ve hala onda uyuyor
Tubacati Biz e bebekten safeside anne yanı beşik aldık. Yorumlarına baktığımda çoğu kişinin 1 yaşa kadar kullandığını yazmış. Sallanma , müzik ve titreşim özellikleri de var. 3 kademesi var yükseklik olarak ve eğimli kullanılabiliyor reflü yatağı gibi.
isimsizbebek Sadeceduygu evet memnunum senelerce kullanamam bebeğim çok dönüyor uyurken çok hareket ediyor ama en azından 1.5 yaşına kadar kullanabilirim diye düşünüyorum
Rmysa23 https://imgyukle.com/i/uvfLtH bunu aldık 3 kademeli anne yanı da olabiliyor. Henüz yastığı cibinliği kurmadık erken olduğu için, sallanabiliyor ve bende oda yapmadığım için bunu tercih ettim canım
mervoss Alfabeta beşikler 1000 küsur hatta daha fazla biz çilekten oda aldık 3 bucuga indirimdeydi indirimleri takip edin odanın beşiği asanaorlu anne yanı beşik de oluyor kendi yatagınıza dayadıgınızda park yatak oluyor
Babyy1S Alfabeta https://hizliresim.com/uyn9tm hepsi burada sayfasindan baby tech satıcısindan aldım 4 yaşa kadar kullanır asansörlü tekerlekli falan bi bak oraya istersen