Merhabalar ben 36+2haftalık hamileyim astım hastasıyım gebekiğimde çok sık ataklar ve nefes darlığı yaşadım. Bugün ki kontrolümde doktorum normal doğum yaptırmayı önermediğini söyledi ve karar vermem gerekiyor. Belki benim durumumda olan anneler bana karar vermem konusunda yardımcı olabilir. Doktorum bir kaç hastasında normal doğum esnasında astım atağı yaşadığı için bebeğin oksijensiz kaldığını ve bebeğin sağlığının riske girdiğini anlattı bu yüzden ne yapacağım bilemiyorum bana yardımcı olur musunuz