Kızlar merhaba. 4 haftalık hamileyim daha çok yeniyim. Geçen gün dahiliyeye gittim. Tiroid problemim var. Onun için kam verdim. Onunla birlikte idrar testi de verdim. Idrar yolu enfeksiyonu için sonuçlarım çıktı ve doktor temiz olduğunu söyledi ama benim vajinal kaşıntım var Fazlasıyla Akıntımda çok acaba dahiliye doktoru anlamamış olabilir mi? Pazartesi günü sağlık ocağına tekrardan idrar vereceğim ama enfeksiyonun Hamilelikte bebeği etkilediğini biliyorum. O zamana kadar bebeği etkiler mi tereddütlüyüm bir fikri olan var mı?