Merhaba arkadaşlar 14. Haftama geldim çok şükür bulantılar bitti denecek seviyede. Ayaklarımın altında sürekli yanma hissi ve hep düşük tansiyonum, ayakta çok fazla duramıyorum ve doktor kontrolüne bir türlü gidemedim haftalardır. Ya izne ayrılmış oldu araya bayram girdi eşim göreve gitti derken hep aksadı. Dün gidecektim aradım yine hastanede yokmuş 🤦🏻♀️ Bu haftada doktora gidenler ne yaptınız durumunuz nasıl merak ediyorum ilaç vitamin vs aldınız mı artık halsizlikten öldüm😑