Tugce_S Dün 38+4 ile sezeryan doğuma girdik şuan ikimiz de iyiyiz şükür 🙏 tam zamanın da karar vermişiz sezeryan tarihine çünkü altına yapmış ama yememiş şükür daha yeni yapmışken almışlar 🙏🙏 sezeryandan korkmayın bir gün de toparlanabildik çok şükür ki 🙂