Kızlar 34+4 günlük gebeyim sabah kalktığımda öğürmelerim oldu sonra geçti. Az öncede kahvaltımı yaparken mideme kramplar girdi zar zor kahvaltımı bitirip yatağa attım kendimi ama hemen ardından yediğim ne varsa çıkarttım. 🤦🏼♀️ Bu durumu yaşayan var mı ? Karnımın üst tarafına acayip kramplar saplanıyor. Bebeğim hareketleride iyi şu an. Ne yapmam gerekiyor ? 😔