Merhaba anneler 36 haftalık hamileyim pazartesi günü kontrolüm var normal doğumu engelleyecek birseyim olmadığını söyledi doktorum ama şuan başka bir doktora gideceğim doktorumu değiştirmek zorunda kaldım özel hastanede doğum yapacağım sezeryan istesem acaba doktor kabul eder mı benimle aynı durumu yaşıyan anneler varmı?
Normal doğum yapabileceğimi pek düşünmüyorum 🙄