Aryaliya 19+4 den merhaba kendimi bildim bileli tansiyonum hep düşüktür hiç yüksek olmadı gebe kaldıktan sonra daha çok etkiledi bunun için ne yapabilirim bir Zararı olur mu?
ecembugra53 Aryaliya canım tuzlu ana aşırı değil hafif tuzlu seyler ye dinlen hamileyken düşük tansiyon olabile bende öyleyim doktorum tansiyonun yükselmesin de dedi çünkü yüksek tansiyon her zaman gebelikte risk git
Deletedmom424 Aryaliya merhaba benimde tansiyonum kendimi bildim bileli düşüktür. Hamilelikte ekstra olarak düşüyordu doktorum düşük tansiyondan korkmamam gerektiğini et yumurta süt tüketimini arttırmamı söyledi. Sıcaklar da etki ettiği için serin yerlerde durmaya özen göster
Sentrk 39 haftalgm hep dusük hep düsk😅8-4genelde benim ki..yuksek olmasmdan iyidir..ayaklarimi yüksege dikiyorm dinleniyorm bol bol
Aryaliya Sentrk benimde hep 9/5 gebelikte oluyormus sanırım tansiyon düşüklüğü ama dediğiniz gibi yüksek olmasından iyidir ablamdan bilirim çok kötü geçmişti hamileliği 😒
Nezosikra Sentrk kiz aynı ben😂bende 26 haftalığım hamile olmadanda hep düşüktu hala düşük senin seviyelerde seyrediyor hep ölü gibi yaşıyorum 🙈🙈😂😂