Dugzeyzeh Günaydın ben sayfaya yeni geldim. Nasılsınız herkese merhabaa🥰 Bende 18 haftalık hamileyim ikiz gebeyim ve iki kızım olucak 2 kızım daha var 4 kızım olucak inşallah 🎉🎉💞💞
2artiikizannesi Dugzeyzeh hayırlı olsun benimde bir oğlum birde kızım var ikiz bebek bekliyorum iki tane oğluşum olacak inşallah tek yumurta ikizleri sizin ki tek mi çift mi
Temmuz7 Dugzeyzeh tebrik ederim canım evin 4 kızla çiçek bahçesine dönecek desene 🥰 bende 24. Haftadayım 1 kız 1 erkek inşallah 🧿
aycanhasan Dugzeyzeh masallahh bende tek yumurta ikizlerine hamileydim bebegimin birinin kalbi durmus ayrintili usg de cikti simdi 23 hafta 1 gunluk digeride karnimda
Dugzeyzeh 2artiikizannesi sağolun dizinde hayırlı olsun bebeklerinizi sağ Salim kucağınıza alırsınız inşallah ne kadarlık hamileliğiniz?
Cookie_ Allah hepimize sağ salim bebeklerimize kavuşmayı nasip etsin 🙏🏻🙏🏻 Biz 31.haftaya girdik Allahın izniyle. Bir kız bir oğlan ☺️
Cookie_ Dugzeyzeh erken doğum riskimiz olduğu için ilk hedefimiz 34. Haftaya ulaşmak 🙏🏻🙏🏻 Sezeryan olması planlanıyor bakalım.
Dugzeyzeh Cookie_ anladım bnm diğer doğumlarım sezaryendi. Bakalım Ocak gibi dedi benim doktorum da doğumu☺️
2artiikizannesi Hep çift yumurta ikizi var galiba 😊 burada bnde o günlere gelmeyi bekliyorum Allah’ın izninle
2artiikizannesi Dugzeyzeh normalde karamanda oturuyorum ama perinotoloji bölümü olmadığı için konya meram tıp fakültesi hastanesi ne gidiyorum canım kontrole iki haftaya bir ordayım