Ayın 14unde kalp atışını duymak için gittik 7 +1olmasi gerekiyordu 6+5cikti bebek 5+6gun çıktı doktor bir hafta bekliyelim tekrar bakalım dedi bir hafta sonra gittik tekrar kalp atışı duyulmadı trans vajinal muayene etti kesede bebek de 5+6gun çıktı ayrıntılı ultrasona gönderdi orada kese 7+1cikti ilk gebeligim de böyle olmuştu kalp atışını duyamamistik doktor kan sulandırıcı progestan vermişti haftaya gel kürtaj yapalım bebeğin gelişimi yok dedi kan sulandırıcıyi kesti böyle olup sonradan kalp y duyan var mı acaba