Kizlar Benim Dogum tarihim 18 ocak. Ama Ben 36-37 haftalarda dogurdum hep. Wimdide tez olur mu bebiw diye merak ediyorum. Acaba 38 haftaya kadar dayana bilirmi kizim 🙄 Nasil yapsam da biraz gec gelse. Kiloda almiw olur. Oglum 2400 oldu her kes cok kucukdu diyodu 👼🏻