Lilaaa Bata 1 gün var dün akşam karnımın sağ tarafında batma hissi oldu bi süre hamilelik belirtisi mi acaba kızlar
ecembugra53 Lilaaa test yap canım test yap ki anlayalım herkeste hamilelik belirtisi olmuyor bemde hiç olmadı mesela 😊
06busraa Ben hamileymişim bılmıordm ilk zamanlar birden wcden kalkınca ani hareketler olunca kasıklarm batma sanci oluodu onu yasadım
Lilaaa 06busraa benimde 1 kere sağ kasıgımda anlattıgınız şekilde ağrı oldu ama suan karnımda batma oldu hiç olmazdı böyle bişey acaba gebelik beliritisi mi diye düşündüm bende