Kızlar dün gece saat 10 da nst gittim 3 cm açılma var sancıda var dün gecsen beri sancı çekiyorum hiç uyumadım sürekli inliyorum çocuk aşırı sert sabaha sancım geçti ama anlamadım neden böyle oldu. Bir doktor sezaryene alıcam dedi bir doktor doğumun başlamış rahimin yumuşamış çocuk kanala kafasını sokmaya çalışıyo dedi sizce ne yapmalıykm sancımın geçmesi normal mi