tany15 sadece sut dolup sismiyor canim oyle dusunme odemden, hormonlardan da şişiyor gogusler. Göğüsü buyuyenler illa emziriyor diye bisey yok ki onlardan da sut gelmeyen veya yetmeyen oluyor boyle stres yapma kendine boşuna hatta sevin bence keske benim de ayni kalsaydı eski sutyenlerimi taksaydım rahat rahat ne guzel bu arada benden de hic sut falan akmadi bende 8. Aydayim