Kızlar ben 8 aylık oldum göğüslerim de ne ağrı ne batma ne büyüme şişme ne süt gelmesi hiçbiri olmadı hala aynı beden sütyenlerimi takıyorum
çok az bi sıkma yapıyo o kadar🤷🏻♀️Burda okuyorum süt damlayan var ağrısından uyuyamayan var.benim sütüm mü gelmicek acaba diye üzüntüye düştüm şimdi kendi kendime🥺