Seydaaltun erdemden ayrılmasaydı yine kendisine devam edecektim çok memnundum çünkü ama doğum için anlaşacağı hastaneleri söylemişti bana bende araştırdım pek memnun yorumlar göremedim mecburiyetten başka hastaneye gidicem yani. Bir de doğum yapacağın hastanede doktorunun bulunması gerekir diye düşünüyorum.