Merhabalar . Artık son gunlerdeyim . Sık sık kontrollere gidiyorum . Doktorum 38 39 arası haftada olduğumu söylemişti . Bebeğin kafası aşağıya dönüktü ve bebek hazır dedi doğuma . Sezeryan ile olsa olur amaben normal istediğim için bekleyecez dedi gelmesini . 1 eylülden sonrası 41.haftaya girersin dedi . Ama daha ne sancılarım var ne bı başka belirtilerin var hiçbir şey yok . Bebeğin durumu iyi ama ne zaman gelir acaba . Böyle yaşayıp tecrübesi olanlar paylaşabilir mi ?