Avgul Ay böylesi benim karşıma çıkmasın, yasal olarak süründürürüm ki o an o lafı ettiğine de laflarımla pişman ederim. Ne münasebet , siz kimsiniz de benimle bu seviyede konuşuyorsunuz derim.. Becerememişsin, sen sıkıntı çıkarmışsındır ne demek, yanımda mıydınız, dosyama size not mu düşmüşler, hadsiz.. Bi kez böbrek sancısı ile gittik acil doktoru başka bir doktora yönlendirip şu şu şekilde ultrason isteyin dedi.. Gönderdiği doktora gittik, bizden hemen önce çıkan hastaya sinirlenmiş laf sayıyordu arkasından hala. Zaten sancım var ayakta zor duruyorum, doktorun yönlendirdiğini ve şu şekilde ultrason vs istedi dediğim halde yanındaki çalışana “al işte bi tane daha, diye azarlamaya kalktı, sen misin doktor filan diyor, devam edecek sussam… Bi dakika bi dakika siz benimle ne hakla böyle bir üslupla konuşuyorsunuz dedim, arayın acil odasındaki doktor arkadaşınızla konuşun bu şekilde gönderen kendisi dedim.. Bu sefer o doktoru suçlayarak yine azar verecekti bana, siz çıkan diğer hastanın öfkesini benden çıkaramazsınız, ayrıca doktor arkadaşınızla aranızdaki koordinesizlik beni ilgilendirmiyor, gidin ona söyleyin , stresinizi bana aktaramazsınız dedim., Hemen geri vites yaptı, yok Yani işte sizleri yanlış gönderiyorlar dedi, kendisine söyleyin o zaman dedim.. Sustu.. İşlemi yazdı, yaptılar, sonucu tekrar kendisine götürünce, gel canım diye hitap etti bu sefer.. Yani susmayacaksınız bu tipler karşısında.. Sinirlendim şu an 😤sanki ben yaşadım 😂