Gizemnaz_ Test yapma sakin canim lutfen kendini ikna et ve deki adetim gecmezse yapmicam ben hep her belirtiyi yasayip test yaptim o kadar negativler gordum sende gordun yinede ona rağmen adet gecmeden yapmak istiyoruz. Ama bu sefer dirençli olucaz yapmicaz ben yaomadim 10 gun var ve yapmicam adetim 2 3 gun geçmezde yapmicam soz verdim kendime lutefen kendini baska seylerle meşkul et 4 gunun kalmiş sabirla duayla bekle Rabbim tez zamanda sevindirsin