Senelerdir 28 gün De bir gelen adetim Mayıs Haziran aylarında 31. Gün geldi . Geçen ay da 27. Gün geldi. Son adet 27 Temmuz bugün tam 27. Gün gelmedi. Rahim filmi sonrası yumurtlama değerlendirdik . Bide antibiyotik almıştım geciktirir mi film ve antibiyotik . Gebelik belirtileri de var. Yumurtlamadan 9 gün sonra felaket rahimde batma oldu yürürken kasıkta gaz yumağı gibi hareketler. Bugün yumurtlamanın 12. Günü 4 gündür süren ayak tabanı yanması uyutmuyor kaybettiğim bebeğimi bu şekilde ayak yanmasından anlamıştım. Adetime 4-5 gün kala göğüslerim ağrırdı bu ay ağrımıyor bi de dün geceden beri uyutmayan baş ağrısı 😕 inşallah tüpler açılınca tutunmuştur bebeğim