Iyi gunler 26 haftalik hamileyim ve 11.haftadan beri bebegimin esi rahme yakin durumda. En son 2 hafta once detayli ultrasonda kanama yapacak gibi degil cok korkulacak durumda degil en fazla sezeryan ile sonuclanabilir belki toparlanabilir de dedi doktorum. Simdi 3 saatlik kendi aracimizla bir yolculuk yapacagim ama korkuyorum acaba bu durumda olup seyahat eden veya bir sorunla karşılaşan oldu mu?