Merhaba kızlar. Dogum yapalı 8 gun oldu. Göğüs uçlarım hep yara oldu. Bazen ağlayarak emziriyorum. Lansinoh krem kullanıyorum ama faydasını göremedim. Sadece nemlendiriyor. Avent göğüs ucu yalancı meme aldim. O zaman da bebeğim onunla emmiyor. Ne yapacagimi şaşırdım. Allah için başka önerisi olan var mı bu konuda