Kızlar sezeryan olalı 1 ay oldu Afedersiniz ama ikidir lavaboya gittim mi peçeteye jel hatta jöle yapışkan bi kıvamda kırmızıya dönük bi akıntı geliyor acaba nişanım mı dışarı atılıyor Sezeryan olduğum için nişan gelmedi ya nedir ki bu ilk defa böyle bi akıntı gördüm çok tuhaf 😒 yoksa lohusalığım bitiyor diye mi bu akıntı geliyor ? Gebelikte de sürekli idrar yolu enfeksiyonu geçirmiştim o olabilir mi ya da kafamda deli sorular