Evet hanımlar ne zamandır aklımda doğum hikayemi yazmak çünkü 9 ay boyunca doğum hikayesi okuyup bilgi toplamaya çalıştım bugüne kısmetmiş. Uzun olabilir şimdiden kusura bakmayın. 🤭
08.08.2020 saat 12:12 de oğlumu kucağıma aldım. Çok fazla stresli bir yapım vardır o yüzden herkes son anda spinalden vazgeçeceğimi düşündü bende dahil. Ameliyathaneye gidiyoruz diye hemşireler odama geldiğinde kendimi tutamayıp artık günlerin dolmuşluğuyla ağlamaya başladım. Günler öncesinden yemeden kesilmiştim öyle bir stres vardı üzerimde heyecanım oğluma kavuşma isteğim bile gitmişti. Ama ameliyathanenin kapısından içeriye girdiğim o an sanki bütün stresim gitti kapıda ağlayan ben içeride hiç bişey olmamış gibi ameliyathane personeliyle gülüp konuştum. Eşim ve ailem kapıda benim kesin genele dönmek isteyeceğimi düşünmüşler. Neyse anestezi doktoru geldi spinal iğneyi yaptı inanın hiç acımıyor kalçadan yapılan iğne bence çok daha acı veriyor. 😂 Bacaklarınıza bir sıcaklık ve ağırlık geliyor sanki bacaklar sizin değilmiş gibi bir his oluşuyor. Hiç bir şey hissetmiyorsunuz sadece örneğin bir şey sürdüklerinde soğuk olduğunu hissediyorsunuz. Ameliyat boyunca herkesle sohbet ettim yoksa biliyordum kötü olacağımı. Ve o an geldi oğlumu çıkardılar bu arada makat gelişli olduğu için bebeğim çıkarmak için baya uğraştılar onda bile ne bişey hissettim ne midem bulandı kii her şeye midesi bulanan bir insanımdır. Oğlumu gördüğüm o an her şey durdu sanki bütün kalan vaktimi onun nasıl güzel bir bebek olduğunu düşünerek geçirdim. Ameliyatın sonlarına doğru mide bulantısı ve baş dönmesi yaşadım oda panik yaptığımdan sanırım. Hemen geçirdiler. Ameliyathaneden gülerek çıktım resmen herkes doğum yaptı mı diyordu kimse inanamadı 🤭 Sonrasında hiç ağrım olmadı desem yeridir ayaklarımı hissetmeye başladığım zaman hemen ağrı kesici istedim ve bir daha yaptırmadım kaldığım zaman boyunca. Bel baş ağrısı için bol sıvı tükettim. İlk kalkış evet zor bir an insan hep öyle kalacağını sanıyor ama öyle olmuyor ikinci gün 2 saat yenidoğan çekimi yaptırdım ve ayaktaydım. Yalnızca çok yürüyüş yapın elinizden geldiğince çünkü yürüdükçe açılıyorsunuz. Depend çok kullanılıyor dediler ama ben çok fazla kullanmadım eve gelince yalnızca bikaç gün kullandım onuda doktorum yasakladı artık pamuklu çamaşır giymelisin dedi. Hastaneye 2 pijama bir gecelik götürdüm yeterli geldi. Islak mendil ve bez stoğunu bol yapın 190 adet bez almıştım çevremdeki herkes fazla demişti ama takviye 50 adet daha sipariş verdim. Gümüş göğüs ucu kapağı evet güzel ama kesinlikle olmalı diyemiyorum. Mamajoo sağma makinesi aldım elektrikli ve çok memnunum. Emzirme yastığı, reflü yatağı vee anne yanı hayat kurtaran en baş şeylerden biri 😊 Şuan tam 2 haftalık miniğim koynumda yatarken rabbim sağ Salim hepinizi evlatlarınızla kavuştursun sormak istediklerinize cevap verebilirim ❤️ Dualarınızda bizleri de eksik etmeyin 🙏🏻